Am dori sa stii:
La finalul fiecarui sezon organizam o tombola pentru clienti existenti cu premiu Voucher 1000 RON, la care te poti inregistra foarte simplu detalii AICI
Poti plasa o comanda impreuna cu altcineva pentru modelele din stoc, iar la depasirea anumitor praguri valorice se va aplica automat o reducere de 10%, respectiv 15%, detalii AICI. De altfel este si singura reducere pe care o oferim in afara modelelor aflate deja in lichidare de stoc fiindca nu ne plac promotiile ireale (pe site-ul Andoni nu veti intalni variatii de pret pe parcursul anului pentru ca discount-urile sa para mai agresive, poate doar mici indexari de pret in functie de inflatie, curs valutar, etc).
Majoritatea modelelor pot fi personalizate pe marime (nu si pe design) cu masurile clientei, pe comanda, cu plata online la plasarea comenzii iar livrarea dureaza in medie 30 de zile.
Daca iti place un model dar nu gasesti marimea in stoc, intreaba-ne si o putem rezerva, primim marfa in fiecare luna.
Daca ai intrebari iti stam la dispozitie pe telefon, Whatsapp, Facebook sau email.
Viziunea noastra de business este sa ne dezvoltam intr-un mod stabil (nu neaparat rapid) bazat pe recomandari si clienti multumiti.
Vezi Rochii de seara , Rochii de fetite sau Pantofi/Accesorii
Livrare si retur
Livrare
Costul de transport este inclus in pretul comenzii (indiferent de valoarea acesteia) pe tot teritoriul Romaniei.
Livrarea se face in 24 de ore de la expediere in orase, sau maxim 48h in alte localitati.
Comenzile plasate pana la ora 17:00 sunt expediate in aceeasi zi, dupa aceasta ora se vor expedia in urmatoarea zi lucratoare.
In cazul returului, al carui cost de transport cade in sarcina clientului, se va adauga costul transportului inspre client care va fi scazut din valoarea rambursata in cont.
Expedierea se face cel tarziu in ziua urmatoare dupa plasarea comenzii, insa vom face tot posibilul sa expediem in aceeasi zi.
GLS nu livreaza in weekend, va rugam sa tineti cont de acest lucru in cazul in care plasati comanda la finalul saptamanii.
Va oferim posibilitatea de a plasa o comanda cu plata in avans si pentru marimi care nu sunt in stoc, cu un termen de livrare intre 15-30 de zile. Pentru detalii va rugam sa ne contactati.
Ne puteti solicita informatii in acest sens inainte de a plasa o comanda.
Retur
Cel mai important, va rugam sa ne transmiteti un email pe retur@andoni.ro cu urmatoarele informatii (este necesar sa ne anuntati in scris prin email in primele 14 zile de la primirea coletului de intentia de a returna, apelul telefonic NU va fi luat in considerare):
-numele pe care s-a facut comanda.
-contul pentru rambursarea banilor.
-Nume produs (cum apare pe site) si pret.
-Nr AWB si nume curier (al expedierii returului inspre Andoni)
-Motivul returului (nu este obligatoriu dar este foarte util pentru noi)
Este necesar sa ne trimiteti coletul prin curier (Fan Courier, Urgent Cargus) costul transportului fiind in sarcina dumneavoastra. Va rugam nu trimiteti colete cu plata la destinatar sau cu ramburs, deoarece nu vor fi preluate!
Motive pentru care procesul de retur poate sa devina NUL sau din suma rambursata sa fie scazuta o compensatie pentru rezolvarea problemei daca este posibil:
- - Produs purtat, fara eticheta si ambalaj original.
- - Produs parfumat, cu urme de deodorant, machiaj, crema de pantofi, etc (situatii intalnite)
- - Produs deteriorat datorita IMPACHETARII NECORESPUNZATOARE (tull zgariat de paiete, margele/paiete rupte, etc).
- - Produs murdarit, cu mirosuri neplacute, etc din cauza impachetarii necorespunzatoare pe parcursul transportului.
_________________________________________________________________________________________________________________
Conform legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a returna bunurile comandate fara necesitatea de a specifica motivul in termen de 14 zile de la data livrarii. Solicitarea de retur se face prin email catre adresa office@andoni.ro. Formularul de Retur este disponibil aici insa completarea acestuia nu este necesara.
Va rugam sa tineti cont de modul de impachetare al produsului incat sa ajunga la noi in aceeasi stare in care a fost livrat.
Va rugam nu trimiteti produse purtate, parfumate, cu urme de machiaj deoarece procesul de retur devine NUL sau in cel mai bun caz din valoarea rambursata se va scadea costul unei curatari profesionale a rochiei.
Bunurile returnate trebuie să fie intacte și să nu prezinte semne de uzură. În caz de returnare a bunului deteriorat sau care poartă semne de uzură ce depășesc limitele gestionării obișnuite(produse de procesul de masurare/inspectare a bunului) procesul de retur devine nul. Vanzatorul poate percepe de la Cumpărător o compensație care să acopere costul deteriorării sau uzurii bunului, valoare care va fi dedusa din pretul ulterior de vanzare.
De asemenea va putem schimba produsul daca marimea nu este cea potrivita, costul transportului revenind in sarcina dumneavoastra.
Intrebari frecvente
1. Sunt produsele la fel ca si in poze?
Ca sa oferim exemple concrete din experienta de pana acum: Daca vei poza in cadrul evenimentului, cu lumina buna sau lumina naturala, cu un fotograf profesionist, din unghiul potrivit, cel mai probabil vei fi foarte multumita de rezultat si vei spune ca rochiile sunt 100% ca si in poze. Daca vei poza intr-o camera intunecoasa, cu umbre, seara, cu telefonul, cu un fundal de aceeasi nuanta (sau chiar mai rau, vei poza rochia pe umeras) in cazul aceasta NU, nu va arata ca si in poze. Este un aspect de care te rugam sa tii cont si atunci cand ne soliciti o poza reala si iti setezi asteptarile, poza va fi facuta cu telefonul fara conditii ideale.